SILA KLIK YA:)

Friday 1 September 2017

Terlalu lama

Terlalu lama aku menahann diri
Waw. Menahan apa pun tak tau.
Sekarang ni terlalu bosan.
Blogger kegemaran aku semua dah jadi business women.
Takda tempat lepak bersadai.
Fb pun netizen asyik kisah rumahtangga diorang.
Macam kau sorangla yang ada rumahtangga kan.
Instagram pun makin lama makin fake.
Semua pun manusia perfect di situ.
Takda yang menggerutu macam aku. Muahaha
Twitter tak main.
Tumblr. Hermm, kalau nak tengok bakal kenangan pahit orang, bolehlah pegi sini. Taip melayu, keluar semua orang melayu yang kelayuan di situ 😂 yang bujang jangan coba-coba.
Dosa jamin sendiri.

Syukur jugak ni.
Zaman aku dulu-dulu tak berkembang sangat media sosial.
Netizen gen dota belum jadi makhluk maujud.
Masih kecik lagi budak-budak tu.

Setakat friendster ja laa aku godek
Oh ya. Dan YM. Dan satu lagi MirC tak silap. Tapi aku rasa silap ni. Aku lupa.
Pilihlah room mana kau mahu. Yang ramai atau sikit orang.
Masa main mirC tu, nickname aku adalah 'moody_gurl'. Kahkahkahkahkah. Macam bongek ja nickname tu.

Oh yes. Ada jugak main Tagged.
Ni aku lupa. Tapi ramai yang datang berkenalan dari Tagged ni. Tu ja yang aku ingat.

Tapi akhirnya aku berjodoh dengan netizen dari fb. Netizen yang suka debat pulak tu. Sampai fb dia kena hack. Padan muka. Semua dia bawak debat. Dari group murtad sampailah ke group bugis. Kalau dalam fb suka sangat debat, kau rasa in real life dia debat dengan siapa sekarang? Ni aku ni ha, bini dia. Orang yang paling malas lawan debat. Aku jarang layan debat dia ni. Kalau aku tak setuju dengan pendapat dia, aku biarkan. Sampailah akhirnya pendapat aku terbukti betul. Kalau pendapat dia pulak terbukti betul, aku pura-pura ja tak tau.

Aku dan Asri jumpa dalam group 'Kami Anti Bugis'. Dia komen atas aku komen bawah dia. Dia petik nama aku supaya aku setuju dengan komen dia. Rupanya terpetik sekali hati dan jasadku ini. Matikla kann.

Aih.
Zaman berubah, manusia berubah, mentaliti berubah.
Banyak sungguh perubahan berlaku.

Okeylah. Bosan.