SILA KLIK YA:)

Tuesday 9 April 2013

kisah sedap

hei. lama x apdet. malas.

inilah asri yang diceritakan oleh penulis
29hb lalu aku habis GEMS. petang Jumaat tu jugak aku balik. berkobar-kobar kauu. dua bulan xda cas. heh. naik flight dari KK ke Miri- Air Asia. hasben tunggu di airport Miri. baru rasa sikit aura perpisahan selama dua bulan. kahkah. naik bas sama dari Miri pergi Bintulu. tengah malam sampai rumah. apa lagi, penuhkan cas serta merta.

ni sekarang musim-musim pilihan raya. makpak suruh balik Tawau mengundi. ada duit dari mana-mana parti aku baliklah undi untuk parti tu. kalau xda, sudah. bai.

aku balik rumah hari tu, gila kemas bersih super clean. iloveyou asri. terima kasih pasal tolong aku. kalau dia x tolong, mau aku mengagau kemas rumah malam tu jugak. memang cas xkan dapat punya. untunglahh aku kaaan. 

 masa aku di GEMS. 
gila suka gila aku dengan kawan-kawan aku. umur diorang dalam 23-25 tahun. aku boleh click okkeh. damn sporting! super duper best kawan dengan diorang. Ema, Pap, Isah, Qayum, Jiba, K, Mael, Suzy, Wily, Wow, Mas and Aen iloveyou. sedap kawan dengan diorang. setiap hujung minggu diorang tolong habiskan duit aku. celaka betul kan. bowling ngan karaoke. sumbang mambang belakang cerita. yang penting adegan rebut mic. haihh. manisnya kenangan.

betul cakap Mr. Idrakisyah. Fasilitator paaaaling aku suka time GEMS. xda kebetulan dalam hidup ni. semua adalah takdir. dan yeah. aku ditakdirkan jumpa budak-budak GEMS BNTP punya kompeni. 

supaya aku masih rasa ada kawan yang menghargai dan paham macam diorang. cakap belakang? normal arh. bagi-bagi pahala.

roomate aku di GEMS.
dalam satu bilik kami berlima. aku, Effa suara merdu, Ayu, Mila ngan satu orang budak kecik. boleh pulak aku lupa nama dia. oh yaa, Misa. katil aku dekat slide door, katil bawah. Misa atas aku. Ayu sebelah aku. bukak slide door tu, ternampaklah verandah dan laut terbentang luas. boleh tahan cantik jugak.

kenangan sedap sebilik dengan diorang: ampaian. isu besar. mungkin dalam bilik ni semua pun rajin-rajin belaka bakal bini mithali sema pun selalu mahu cuci kain. aku yang kreatif ni pun buaatlah satu tali panjang untuk sidaian sebab pihak resort ada sediakan seketul ampaian sahaja. puun masih berebut. haihh. kena sampuk hantu kainlah mungkin bilik 218 ni kaan.

haihh. rindu berkobar

sekarang part dua pulak. sepatutnya aku di Kolej Yayasan Sabah KK. Tapi jauh okeeh. kau gila pisah lagi 6 bulan? cukuplah derita batin 2 bulan nookkk. jadi aku tolak. bincang dengan pihak placement untuk GEMS. So far so ok. tunggu apa tindakan diorang.

kbai.