SILA KLIK YA:)

Tuesday 28 May 2013

Gadis Semasa

Assalamu'alaikum.

Terlebih dahulu, tajuk x ada kaitan dengan entri. hewhewhew.

haihhh. xda mud pulak aku malam ni. sampai ke tahap aku bukak redio kauu. kau pikir senang  aku yang bernama aisya ni dengar redio? NO! aku x suka langsung dengar redio. bayangkanlah betapa bosannyala aku. redio smartphone aku ni baru aku fungsikan malam ni sejak dibelikan oleh suami gue. hurhurhurrr. smartphonela sangatt. orang pakai iphone pon relaxx. kan. ni galaksi Y yang aku pukul canangkan. pedulilah kann. free uolsss. aku dengar Serawak FM. aiseh. beliau-beliau kaaaaaan. 

aku start hilang mud ni pasal opismate. huaaaaaaaaaaaargh! ingat pun bikin gue emosi deh. wah wah wah. sinetron sangatt.

sebenarnya dari kemaren lagi aku terperasan hal ni. tapi biasalah. buat bodo tololkan sajja. sekali tadi, aku betul naik darah hijo. eh? darah hijo? apahal hijo? sebab PAS *xda kaitan.

ok. back to da topiks. anggap sajja gue separa mabuk. mabuk bohong. bukan betul yahh. i x minum arakss walaupun Hari Gawai x lama lagi. dan i x sambut. sebab i BUGENESE. not IBANESE or DAYAKNESE. wateverla kau aisya.

begini. aku kan orang baru di sini. so, niat aku mahu beramah mesra dengan orang-orang sini memuncak muncak. biasalah. baru ibarat pengantin baru gitu. berkobar-kobar semangatnya kann. heh heh heh. setiap jumpa mamalia bernama manusia di sini, aku pun hulur senyuman anje anje ala Yuna. 

eh? mana satu Yuna ni? *puih

TAPIIIIIII.

ada mamalia yang macam taik kuda.

biadap. kurang ajar. kurang moral. kurang cantik. eh? hewhewhew

senyuman Yuna aku dia x balas! arghhhhhhh! aku rasa macam mahu tarik tudung aku, koyak-koyak baju aku jugak masa tu akibat geram yang hiperbola. menyampah sungguh gue. 

kalaulah ada hukuman untuk orang yang x balas senyuman ni kan bagus. misalnya: tiba-tiba dia x boleh senyum selama seminggu. atau tiba-tiba liur dia asyik keluar. atau tiba-tiba mulut dia gatal. ish. jahat kau aisya. x baik tau doa buruk-buruk. kan uols ;)

tapi. aku rasa semua mamalia manusia pernah mengalami apa yang telah aku rasai ini. huks :(

sedih amat. seolah dia tu x mo kawan dengan aku. mentang-mentanglah aku Bugis. tiba-tiba pulak aku rasis. *tampar dada sendiri. x lah. aku rasa sedih. aku kan satu-satunya Sabahan di PPKS Lutong Miri ini. macam x dialu-alukan gitu. ataukah sebab diri ini:

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

--

-
-

-
-
-

-
-
-

-

-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-

-
-
-

-
-
-

-
Pashmina di taja oleh kedai kain Pakistan di Segama Kota Kinabalu
RM 7 sahaja uols. hewhewhew. taja sangatt.


lebih MANJE dari dia itu? masaalahnya, MANJE ke engko aisya? NO! hewhewhewhew. 

p/s: kalau ada orang yang pandang negative dengan uols, anggap sajja dia gila. atau uols yang lebih menggoda dari dia ;) stay cool bebeh.

SEKIAN DAN SELAMAT MALAM