SILA KLIK YA:)

Saturday 29 June 2013

Sambung belajar. Kerja. Bini sepenuh masa. Mana satu?

Assalaaamua'alaikum :)

kali ni entri bertemakan ayu dan feminin. 
akakakakaaa.
bole blahhh!

mak x pandai berayu feminin segala.
walaupun suka dengan baju corak bunga-bunga.
mak tetap seperti kayu kayan.
keras namun rapuh -.-'

ni sekarang sejak blah dari GEMS trening aku duduk rumahla jawabnya kaann.
mencanak-canak kenaikan inchi perut aku.
bukan pasal mengandung anak okkehh?
mengandung lemakk.
dan begitu juga Asri.
seolah-olah berlumba kami memboroi-boroikan perut. 

dan sungguh x terasa dua tahun rupanya da berlalu degree aku.
walaupun aku agak bodoo dalam pelajaran, tapi aku suka belajar.
wakakakakaa.
statement camtaik.

aku x suka kerja. tapi aku mahu duit.
apakajadahhh?

dan.
aku suka jadi bini sepenuh masa. tapi x suka cuci pinggan mangkuk.
apatah lagi terpaksa menghadiri kenduri kendara.
haaarghhhh!
settreeeesss mak.

sambung belajar.
kalau aku sambung, sambung d UNIMAS. masscomm jugak. proposal suda siap okke? kan aku cakap, aku suka belajar tapi bodo tetappp jugak. tapi aku x hantar lagi. aku ken pikir masak-masak. kalau boleh pikir sampai hangus lagi bagus.

kerja.
aku rasa aku belum matang untuk kerja. 
wadehell belum matang padahal umur sudahpun menjangkau 27 wahai aisya? 
walaupun aku bitch, believe me please...aku x pernah menghadiri mana-mana temuduga ok? 

masa aku kerja di Radio KKFM Kota Kinabalu dulu bukan interview namanya. 
tp ujibakat.
x skema. santai-santai gituu. 
baju pun x kesaaaaah. pakailah apa pun. jangan bogel sudah. 
namun, kalau bogel terus ambik keja. 
mungkin?

diorang just suruh kau baca berita, dj, dan menyanyi!! sial kan? 
bole aku di suruh menyanyi? 
betapalah bodo aku rasa untuk menyanyi walhal aku tau aku x pandai menyanyi kannn. 
itu namanya memalukan diri sendiri.
kagum gilaa aku dengan kawan-kawan yang confident gila siap gelek-gelek dangdut.
maigaaaaddd!!
macam mau korek biji mata sendiri akibat telampau kagum.

sooooo. apa yang perlu aku handalkan?
o yeahh. mari MENGAJI. aku mengaji okkkehh?
surah AlFatihah. 
lepas aku baca AlFatihah, terus kena ambik.
ya benaaarrr.
aku kena ambik untuk baca BERITA you alllss.

Radio KKFM ni bukan redio kerajaan.
jadik style-style baca berita tu bukan macam yang kau dengar di RTM.
guna style sendiri. boleh?
ha'ahhh. percayalaa.
x da ditelunjukkan oleh siapa-siapa punn. 
hatta Felix Agus yang ketika adalah itu Ketua Segmen Bahasa Melayu.
so. apa tunggu lagi.
mari tunjukkan bakat yang x seberapa berbakat ini..


kenapa aku geli tengok jelingan mata aku yang gambar ni? tekucheng betol!

well. time tu aku kerja seangkatan dengan Richard Chai sekarang jd pengacara RTM. sekarang dia masih di KKFM. and Safwan Sawi! sekarang dia di TV3. 


tu paling kiri. Safwan.

tu paling kiri. Liza Sameon. bekas peserta On Air.

boleh x aku cemburu dengan diorang?

aku?



tengah bahagia melayan lakiiiiii.

btw.
buat masa sekarang aku stick jadi bini sepenuh masa.
titik.