SILA KLIK YA:)

Friday 8 February 2013

Rambang (lupa ke berapa)

Borneo Paradise Hotel. Aku di sini sekarang. Stok-stok budak otak mereng macam aku memang ngam dapat offer datang pastu duduk. buat aktiviti sikit sikit hujung bulan ada duit.

Tapi.

Aku seriau. Dengarnya minggu depan-depan aku dan mereka ada interview. untuk penempatan praktikal agak aku. aku x pernaaaaaah ikut mana mana intebiu except ujibakat radio KKFM. itu pun aku persembahkan baca AlFatihah. itu saja bakat aku ada. mengaji. itu puuuuun x sedap. puih. nasib jugaaak diambik jadi newscaster *belagak rendah diri.

so far so orait di sini.

kau jumpa orang overconfident. no confident dalam hidup. hantam sajalah dalam hidup. kau bodoh. aku pandai. aku budak sains dan harus belagak. kau suka mengarah. kau CEO tapi bangang. kau menarik. kau paling de bomb.

Semua ada :)

Paling best. Pack. Padat. Kau rehat kejap sajaaa okkkk. Suka suka suka sukaaaaa. Kenapa sukaaa hati ya Aisya? Sebaaaaaaaab

































Akan KURUS.
Yehhhhhh! Suami. Wait for me yah. Ngahaahahahahaha